Proč nestačí mít Office 365

Proč nestačí mít Office 365

Je nesporné, že prakticky žádný běžný uživatel nemá prostor na to, aby procházel všechny nové a stále přibývající funkce a vyhodnocoval, jak nejlépe je využít. Microsoft doporučuje využít některého z partnerů, kteří nabízejí tzv. "Adopci Office 365". My tyto služby poskytujeme.

Hlavní přínos Office 365 je v tom, že máme přístup k nejvýkonnějším technologiím, které mohou zvýšit produktivitu zpracování informací. Problém může být v tom, že nemáme úplně jasnou představu, jakým způsobem by se vlastně měla produktivita zvýšit. Pokud máme štěstí, najde se někdo, kdo vysvětlí, že opravdu není potřeba žádný dokument posílat a je snadné je sdílet, nejlépe přímo z aplikace.

Ale většinou se už nenajde nikdo, kdo by vysvětlil a pomohl nastavit sdílení tak, aby se ve společných dokumentech vyznali všichni, kteří se v nich mají vyznat. To totiž znamená důsledně definovat typy dokumentů, jejich vlastnosti a také činnosti, při kterých vznikají, upravují se, přijímají či odesílají a dále používají.

Byť všechna přirovnání kulhají, pro informační technologie se často používá srovnání s nástupem automobilů. A rozhodně je potřeba automobil používat zcela jinak, než koňský povoz. V čem vlastně spočívá ten hlavní užitek Office 365? Hodně zjednodušeně řečeno - můžeme relativně snadno podporovat běžné činnosti tak, jak bychom to dříve nemohli dělat.

Příkladem může být sdílená schránka elektronické pošty, do které chodí komunikace se zákazníky. Standardně je to tak, že pokud máme nějakou sdílenou adresu, zprávy se předávají konkrétním obchodníkům. Odpovědi a následná komunikace tedy směřuje do osobní schránky daného obchodníka. Takže je obtížné zjistit, co přesně bylo obsahem.

Jenže lze zřídit sdílenou schránku. Přijaté zprávy nikam nepředávat, zpracovávat je přímo na místě. Nad tou schránkou lze - třeba i bez jakýchkoli pomůcek (doplňků) - uplatnit metodiku "Zero Inbox", tedy zajistit korektní zpracování veškerých příchozích zpráv a uložení veškerých odesílaných spolu s přijatými. Už se žádná zpráva neztratí v osobní schránce jednotlivce.

A takových příkladů můžeme uvést spoustu. Hlavní přínos nových technologií je v tom, že umožňují efektivní individuální přizpůsobení.

Konkrétní (stručný - 1 A4) popis situace při centralizaci komunikace do jedné sdílené schránky u reálné firmy.


;