S čím může Office 365 pomoci

Potřebujete odpovídající nástroje, pokud:

  • Máte ambici řídit firemní komunikaci a zabránit tomu, aby se přijaté či odeslané zprávy, týkající se firemních aktivit, schovávaly v osobních složkách jednotlivých uživatelů.
  • Máte pocit, že výkon firmy z velké části závisí na tom, jestli se informace dostanou včas do správné hlavy.
  • Není vám jedno, že každý ze spolupracovníků, kteří musí používat elektronickou poštu, s tou bestií zápasí sám a zjevně to většina z nich nezvládá.
  • Nerezignovali jste a věříte, že má smysl se snažit fungovat efektivněji.
Snažíme vysvětlit nejdůležitější principy organizace a řízení elektronické pošty. Podle našeho názoru je nesporný požadavek mít veškerou firemní komunikaci na jednom místě:

  • Sám o sobě plně dostačuje tomu, abychom považovali za nezbytnou takovou technologii, která toto uspořádání efektivně podporuje.
  • A to bezpochyby Office 365 je. P
  • Pokud musíte pracovat s více závaznými typy dokumentů, nechte si ukázat, co všechno umí knihovny dokumentů na SharePoint-u … to je opravdu důležité. 
  • Myslíme si, že nejčastější problém s řízenou podnikovou dokumentací je právě to, že ji nelze efektivně připomínkovat, aktualizovat, notifikovat účastníky a příjemce o změnách. Toto všechno lze zajistit zcela snadno.
Je toho mnohem víc. Velkou část z toho ovšem oceníte až po delší době, jak budeme postupně využívat další a další možnosti. Na začátku je potřeba mít jasný a srozumitelný důvod, proč se pustit do zásadní změny (víme, že každá změna představuje určité nepohodlí). A tím centralizace komunikace bezesporu je. U některých témat se budeme muset dohodnout, jaký přístup je ve vašich podmínkách nejvhodnější - ale právě tady oceníte to, že vynaložením relativně malého úsilí lze podpořit téměř jakýkoli záměr.

Centralizací externí podnikové komunikace se rozumí (především) to, že příchozí a odchozí elektronická pošta směřuje do sdílených schránek a je z nich odesílána. Takže nekončí v osobních schránkách jednotlivých uživatelů.

;