S čím může Office 365 pomoci

Pokud máte ambici řídit firemní komunikaci a zabránit tomu, aby se přijaté či odeslané zprávy, týkající se firemních aktivit, schovávaly v osobních složkách jednotlivých uživatelů. Pokud také máte pocit, že výkon firmy z velké části závisí na tom, jestli se informace dostanou včas do správné hlavy. Pokud vám není jedno, že každý ze spolupracovníků, kteří musí používat elektronickou poštu, s tou bestií zápasí sám a zjevně to většina z nich nezvládá. Pokud jste nerezignovali a věříte, že má smysl se snažit tu lavinu zvládnout.

Snažíme vysvětlit nejdůležitější principy organizace a řízení elektronické pošty. Podle našeho názoru jenom samotný nesporný požadavek, že chceme mít veškerou firemní komunikaci na jednom místě, plně dostačuje tomu, abychom považovali za nezbytnou takovou technologii, která toto uspořádání efektivně podporuje. A to bezpochyby Office 365 je. A pokud musíte pracovat s více závaznými typy dokumentů, nechte si ukázat, co všechno umí knihovny dokumentů na SharePoint-u …

Je toho mnohem víc. Velkou část z toho ovšem oceníte až po delší době, kdy budeme postupně využívat další a další možnosti. Na začátku je potřeba mít jasný a srozumitelný důvod, proč se pustit do zásadní změny (když víme, že každá změna představuje určité nepohodlí). A tím centralizace komunikace bezesporu je. U některých témat se budeme muset dohodnout, jaký přístup je ve vašich podmínkách nejvhodnější - ale právě tady oceníte to, že vynaložením relativně malého úsilí lze podpořit téměř jakýkoli záměr.

;