Jak řídit mimořádné aktivity správně (efektivně). Nestandardní řešení pro nestandardní činnosti - např. řízení marketingové kampaně. Daly by se použít nástroje, které jsou součástí MS 365?
S příchodem cloudu a tisíců či desetitisíců různých nezávislých služeb dostal pojem "integrace" naprosto nový rozměr. Ve správě a podpoře cloudových služeb se otevírá prostor pro nový typ zajímavých produktů. Možná stačí důkladně si osvojit nástroje pro rozšiřování funkčnosti standardních aplikací a jejich propojování. Ty učinily od prvních náznaků workflow v pradávném SharePoint-u významný pokrok k MS Automate.
Je ovšem potřeba správně identifikovat scénáře, ve kterých se tento typ řešení smysluplně uplatní. Činnosti, pro které neexistují plně vyhovující standardní aplikace či systém. Pro které bude správným krokem ad-hoc funkčnost, postavená na důkladné znalosti - možnostech a omezeních - technologií a pochopení provozních potřeb. Platí totiž, že rozumný nástroj vytvoří jen ten dodavatel, který je ochoten se důkladně zabývat věcnou podstatou.
Narazili jsme na dobrý námět. Na LinkedIn se objevil dotaz "V jakém nástroji plánovat marketingovou kampaň". Byly doporučovány i kritizovány různé nástroje (Notion, Airtable, Trello aj.). Možná by stálo zato udělat nějaký srovnávací test se striktním zadáním (co všechno potřebujeme a jak to ten který nástroj zvládá).
Uvedené požadavky (chtělo by to podrobněji, ale prozatím zhruba).
V diskusi byl také zmíněn Planner (součást MS365). Ten jsme ověřovali a shledali ho pro reálné řízení týmu / projektu jako naprosto nedostačující. Ale je možné, že jsme nebyli dost důslední (nepravděpodobné, ale stejně to příležitostně zopakujeme) nebo ověřovací případová studie byla příliš náročná.
Požadavek odpovídá scénářům, pro které je automatizace v MS365 určena.
Např. ve vztahu k modelovému požadavku (řízení kampaní nebo rozvoj internetového marketingu).
Řekl bych, že by stálo zato to zkusit. Výchozí nástin řešení.
Takže - vidí někdo ve svém reálném okolí činnosti, které opravdu stojí zato automatizovat? Pokud to bude něco zajímavého, rádi se v tom budeme zdarma angažovat. Máme již vyřešenu podporu řízení pomocí úkolů (jen to nikdo nechce používat). Uvítáme náměty či diskusi (argumenty a reálie).
Třeba z té naznačené oblasti - jak řídit marketingovou kampaň (či něco podobného). Jaké máte potřeby a požadavky, jaká ("nesplnitelná") přání, co jste vyzkoušeli za nástroje. Mohla by to být prima zábava. Dle zájmu se tématu můžeme věnovat ve workshopech na přání.