Pokud vás živnostenský úřad vyzve, abyste aktualizovali svůj web, je to příležitost se zamyslet nad tím, jestli dnes dává smysl to, jak jste jej před deseti lety vytvářeli.
[Asi 450 slov, 2 minuty čtení, snadné rozhodnutí 😉]
Až se jednoho dne ozve úřad, že jej máte uvést do souladu se zákonnými požadavky. Tak si řeknete, že jej alespoň při té příležitosti předěláte tak, aby měl modernější vzhled a vlastnosti.
Hlavně - ať to někdo udělá a máte zase na deset let pokoj. Za rozumnou cenu.
Pokud web znamená jen náklady a nic nevydělává, je zbytečné vyhazovat peníze. Pokud má být užitečný - což platí i pro případ, že víte, že by vám uškodilo, kdybyste jej neměli - tak potřebujete, aby se o něj staral někdo, kdo tomu rozumí. Kdo bude schopen najít optimální intenzitu péče, při které web bude přivádět v dlouhodobém horizontu nejlepší možné zákazníky. Podle vašich kapacit.
Popravdě - pokud máte dost nových zákazníků na doporučení, nejspíš právě teď web opravdu nepotřebujete. Je však pozdě začít hledat nové až tehdy, kdy o ty stávající přijdete. Platí, že v tučných letech bychom si měli dělat zásoby na ta hubená, která zcela jistě přijdou.
Mít zásobu zákazníků vypadá jako dobrý nápad. Zavolejte.
I když se domluvíme na minimálním rozsahu, měli byste mít web, který se bude posunovat ve vyhledávačích. Průběžně se bude přizpůsobovat tomu, co budete potřebovat. Nechcete dělat za pár let nový. Potřebujete dobrý web.
I když - či právě proto - že dnes pomocí webu žádné zákazníky nezískáváte.