Jak funguje typický B2B firemní web? Může i takový web (nikoli e-shop) vydělávat peníze? Jaké důvody má podoba vašeho webu? Co potřebujete?
Klíčovým předpokladem pro firemní web není spolehlivá a flexibilní technologie, funkční grafika nebo účinný obsah. Aby internetový marketing mohl uspokojivě fungovat, potřebuje tohle všechno a hodně navíc. Protože chcete výsledky.
Pokud má internetový marketing přinášet užitek, potřebujete schopného člověka, který se o to celé stará.
Pokud ne, je něco špatně. I kdybyste měli sebehorším odhadem stanovit počet zákazníků, o které jste nepřišli díky tomu, že máte alespoň nějaký. Nebo promile zásluh na získávání nových. Zkrátka máte vědět, proč ten web máte.
Firemní B2B web musí vydělávat peníze. Jinak by náklady na jeho vznik a provoz měl FÚ dodanit jako zmařenou investici. 🙃
Když se o téma webů a internetového marketingu (IM) trošku zajímáte, ze všech stran se sypou doporučení, jak by měl web vypadat. Obvykle naprosté samozřejmosti (např. "stručnost" nebo "nezahlcujte návštěvníky"). Zpravidla končí tím, že se máte podívat na svůj web, jestli má či nemá diskutovaný problém. Poměrně jasná výzva, vedoucí k tomu, abyste si ten web nechali vylepšit či rovnou předělat ("redyzajnovat").
Vyplatí se to? Viz výše… 🤔
Jednoduchá otázka a jednoznačná odpověď. V běžné firmě není nikdo, kdo by měl předpoklady se na několik plných úvazků věnovat problematice internetového marketingu. Nedává smysl jednou za pár let web překopat dle aktuální módy.
Stačí najít důvěryhodného partnera. Poznáte ho snadno - bude chtít systematicky a trvale pracovat na tom, abyste byli úspěšnější. Bude schopen si ověřit, že o to sami máte zájem. 😎
Těch, kteří vnímají, že nemá smysl vyhazovat peníze za web a naopak je rozumné vydělávat díky internetovému marketingu, je zatím málo. Proto naprostá většina firem, která se prohlašuje za erudované tvůrce webových zázraků…
Docela často to tak sami chcete. Zvažte, jestli je to optimální podoba vaší internetové marketingové strategie/taktiky. Nebo si o tom promluvte s námi. 🎯