Co byste chtěli vědět o Office 365 a nebojíte se zeptat? Zásadní přínos pro růst produktivity? Co se dá hned jednoduše zlepšit?
Pokusili jsme se formulovat "jednoduché a srozumitelné argumenty" (spíše pro menší a střední firmy), proč se se snažit lépe využívat nové informační technologie … ale je opravdu těžké to vysvětlovat bez kontextu vašich konkrétních podmínek a potřeb.
Zjednodušený popis možností využití Office 365 vznikl jako prezentace pro setkání s partnery. Nic technického. Jenom praktické požadavky systému řízení. Pokud se chcete inspirovat tím, co by mělo být užitečné, mohla by vás zajímat.
Můžete si také přečíst detailnější … a trošičku náročnější dokumenty vztahující se k jednotlivým tématům (organizace komunikace, podpora práce akvizičních obchodníků, řízení pomocí úkolů, budou další …) nebo si o nich s vámi rádi promluvíme.
Pokud máte chuť se seznámit s jednou ze zajímavých možností O365 (Forms - aplikace pro průzkumy / dotazníky), máme tady velmi jednoduchý průzkum. Je to pouze demonstrativní ukázka, nikoli seriózní průzkum. Tahle aplikace se ale dá využít např. jako provizorní řešení skriptu pro aktivní telefonování.
Doporučujeme rozšíření na úrovni doplňků Outlook-u a využití PowerApps & Flow pro podporu vytváření a sledování + hodnocení úspěšnosti akvizice (tedy práce terénních obchodníků). Rádi takové řešení implementujeme i u vás. Prozatím se můžete zamyslet, jak je to s akvizicí u vás ...