Online workshop - ptáme se, co se dá dělat lépe, rychleji a radostněji.
Možná nejsem nejchytřejší na světě. Pokud jsem, tak vím, že existuje provozní slepota. Je nejspíš rozumné zamyslet se, co a jak u nás ve firmě děláme a jestli k tomu existují šikovnější/zajímavější alternativy.
Hlavní ambicí je inspirovat. Ukázat, kde a jak hledat to, co nám brání vydělávat víc peněz (citace z TOC). Předat podněty "Co sami pro sebe můžete udělat." Mrkněte na témata a podklady.
Máte možnost se kdykoli na cokoli zeptat. Klidně za týden nebo za rok.
Děkuji všem, kteří se průzkumu zúčastnili (můžete se podívat na výsledky). Bohužel bylo jen málo konkrétních požadavků. Většinou očekáváte "Nic konkrétního...". 😎 Ale dva konkrétní požadavky se objevily.
Je škoda, že u této odpovědi nebyl kontakt. Jde zjevně o zajímavou firmu - minimálně tvrzení "Zákazníků máme dost s přesahem přes 12 měsíců" naznačuje, že pro zlepšení je hodně prostoru (viz část o potřebě nových zákazníků).
Mnoho chytrých v různých variacích říká, že jediným způsobem, jak se připravit na budoucnost, je spoluvytvářet ji. Vysvětlíme si zásadní změny fungování obchodu a co z toho plyne pro řízení výkonnosti firem.
Všechno, co nás v budoucnosti čeká, bude vyžadovat nové dovednosti. Proto je dobře, že jsme tady. Měli bychom se naučit něco nového nebo se alespoň pokusit zjistit, co všechno nevíme. To je vlastně to nejdůležitější.
Klíčem jsou správné otázky. Najít odpovědi je snadné.
Našlo se pár konkrétních přání.
Měli bychom hledat inspiraci k tomu, co nejvíce (nejrychleji & konkrétně) může pomoci vaší firmě. Kde a jak hledat slabá místa. Co k tomu je potřeba umět. Jak se to naučit (případně probrat úskalí spolupráce s konzultanty). To bude na vás, ale máme náměty.
Zkusme si položit (průzkum v rámci tématu provozní slepota) - v souvislosti se vznikem potíží - otázku "Čím především je obvykle způsoben (provozní, nikoli strategický) problém?"
A jak obvykle reagujeme/postupujeme (např. sankcí, rozvojem dovedností, organizačními změnami, personálními změnami, úpravou technologií, ...). Nebo si myslíme, že žádná reakce není potřeba - a proč.
A jestli tedy náš přístup k reakcím na potíže není zatížen provozní slepotou.
Výhodou (i nevýhodou) online akcí je to, že je správné, aby netrvaly moc dlouho. Takže je potřeba, aby vše fungovalo, jak má.
Což se téměř jistě nestane, zejména pokud budete trošku aktivnější.
Podstatné je si vybrat, jaká témata vás zajímají, a říci si o ně.
Prosíme o vyplnění hodnotícího dotazníku - jedno celkové hodnocení (hvězdičky), využitelnost probíraných témat a o co dalšího byste měli zájem. Plus charakteristika, jaká jste firma, což se dá obejít (zejména ti, kteří vyplnili předběžný dotazník).
Předem děkujeme.
Férová a efektivní spolupráce - chceme růst společně s vámi.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.