Měříme proto, abychom zjistili, co pro získání zájmu návštěvníků funguje lépe a co hůře. Abychom je lépe pochopili (částečně se vychází z článků "Top 10 …" a "7 Steps …"). Potřebujeme, aby nám návštěvník nechal kontaktní údaje.
Což neznamená, že máme zaznamenat jen využití telefonního čísla či odeslání zprávy. Naopak … musíme měřit všechno, abychom chování návštěvníků lépe chápali. Zajímá nás především:
Musíme vyhodnocovat (analyzovat, tj. hledat souvislosti a příčiny) a plánovat (navrhovat úpravy a jejich důsledky).
Počet návštěv je potřeba hodnotit z více hledisek
Měli bychom se zajímat, jakým způsobem se na web dostávají vracející se zákazníci a co od něj očekávají
Je doporučeno, aby web nabízel návštěvníkům i předběžný užitek - nejen řešení jejich bezprostřední potřeby, ale pro ty, kteří nemusí jednat ihned - to jsou typicky lidé, kteří mají udělat zásadnější rozhodnutí - např. o změně dodavatele nebo získání nového partnera v souvislosti s novými výrobky či procesy ... nutno přenést ...
Okamžité opuštění je návštěva jedné stránky webu. Jak se uvádí, v principu bychom ve většině případů měli chtít, aby si návštěvníci prohlédli další stránky. Aby nám dali signál, že je něco zaujalo.
Je tedy otázka, kolik obsahu má být na jednotlivých stránkách. V souvislosti s tím, že lidé stejně nečtou souvislý text, bude výhodnější nabídnout ...
A když nabídneme více možností, můžeme vyhodnocovat, která z nich je pro návštěvníky zajímavější.
Proto je také dobré zvážit, v jakých případech je vhodný jednostránkový web a kdy ...
Na co jsou potenciální uživatelé (většina z nich) spíše zvyklí.
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.