Snažíme se o optimální poměr péče a výkonu. Platí že nemá smysl plánovat nic, co nelze měřit a není účelné měřit nic, co nelze plánovat - tedy všechno, co se má měřit, musíme i plánovat. Je velmi rozumné to dělat na základě analýzy a projekce externích faktorů a plánu změn.
Pro rozumnou podobu plánování se přebírají určená data (z Google Analytics) do databáze sledovaných hodnot a souběžně se plánují na základě plánu úprav očekávané změny výsledků.
Respektujeme životní cyklus zákazníka (dle koncepce) a proto měříme a plánujeme všechny hodnoty, které nám mohou napovědět, kolik návštěvníků jakého typu se může stát zájemci a poté zákazníky.
[Jak se bude plánovat ... pokud nějak specificky ... počet návštěv ... ale asi by tady měly být vysvětleny ty jednotlivé zdroje, ze kterých se výpočet !!! plánu skládá]
Způsob
Týká se skupiny nových návštěvníků (viz měření "zaujetí"), primárně z vyhledávačů (další kanály bude potřeba rozpracovat). Chceme snížit počet návštěvníků, kteří se na web dostanou a bez jakékoli akce jej opustí.
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.