Jak zájemce získat nebo ztratit.
Potenciální zákazník (ti ostatní nás nezajímají) poprvé přichází na náš web - buď na domovskou stránku (odkazem) nebo na stránku, na kterou ho přivedla reklamní kampaň či výsledky organického vyhledávání. Jediný rozumný způsob je opravdu dobře znát své zákazníky.
Je podstatné jej poznat a neodradit.
Kritické zásady (částečně dle Kuno Creative):
Podstatné je opravdu to "většiny". Vůbec nezáleží na tom, co se nám líbí nebo považujeme za správné. Jediné kritérium pro účelnost vstupní stránky je to, co udělá většina zajímavých návštěvníků (což je celkem těžké zjistit, ideálně bychom měli být schopni je rozpoznat). Východiska:
Tato metodika bude upřesňována a doplněna případovými studiemi podle reálných případů.
Klíčové sdělení upoutávající pozornost, díky němuž návštěvník bude ochoten číst, co je na stránce. Příklady:
Citace
Během několika sekund po zobrazení vašeho webu si návštěvník vytvoří svůj první dojem. Vstupní stránka je jako hotelová hala – návštěvníci se tam dlouho nezdrží, ale očekávají, že bude atraktivní, čistá a snadno se dostanou, kam potřebují.
Hero - koncept zobrazení atraktivního média (obrázek, video, slideshow) přes celou plochu prohlížeče. Stručný text, výzva k akci. Příklad šablona Bemax.
Hodí se pro
Pokud máte obdobný produkt jako návštěva přírodních parků, je to zcela jistě nejlepší způsob (dle "Jak použít video", část "Why use a background video?")
Chceme návštěvníkovi:
Jednoduše a srozumitelně.
Snažíme se jej přimět provést akci, podle níž určíme, jestli to je potenciální zákazník nebo náhodný návštěvník, který o spolupráci zájem nemá. Musíme si být jisti, že díky obsahu stránky naprostá většina našich potenciálních zákazníků udělá to, čím dá zájem najevo.
Dobrý příklad rozcestníku podle velikosti zákazníka - Ritter.
Podle Robert Brandl (ShortStack) ... platí nejen pro vstupní stránky, ale pro ty je dobré se níže uvedeného držet dogmaticky.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.