Postupně - přitom rychleji než očekáváte.
Nejdříve musíme zjistit, jaký web skutečně potřebujete. Závisí to na situaci a chování trhu (zákazníků, konkurence), na podobě stávající akviziční aktivity a některých dalších faktorech. Z marketingové strategie odvodíme koncepci webu - co a jak má dělat.
Pokud vyrábíte zakázkové zboží, které je ale v podstatě shodné (má např. jen obal potištěný dle přání zákazníka), je určitě účelné umístit na web katalog, který by návštěvníkovi měl mimo jiné velmi snadno umožnit vyžádat si nabídku. Ideálně bude mít možnost se zaregistrovat obdobně jako v e-shopu, mít svůj seznam přání a bude si moci ty požadované výrobky sám nakonfigurovat či dokonce zkalkulovat.
Užitečný obsah jsou návody a doporučení či zkušenosti, jak vaše produkty nejlépe využívat (doplníme příklady reklamních cukrovinek, účetní firmy, nástrojárny a dalších).
Až to bude fungovat, zařídíme i propojení na plán výroby, aby bylo možné automatizované vytvořit i platnou zakázku s termínem dodání. A pro pronájmy či služby to rozšíříme o rezervační systém.
Hlavním cílem je eliminovat překážky, které by bránily tomu, abyste co nejdříve měli funkční web. Proto po vás budeme chtít jenom to, co budete moci bez problémů poskytnout.
Je dobré být trpělivý, ale nelze čekat donekonečna. Protože by nás nikdo najít nemusel. Takže je potřeba pokračovat tím, čemu říkáme "trvalý rozvoj/zdokonalování internetové akvizice":
Viz též
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.