Abychom si rozuměli. Naprostý základ.
Na vytvoření příručky se pracuje.
Pokračování metodiky "Poptávka webu" (aneb je nutné mít jasno v tom, co již bylo vysvětleno). Důležité doporučení - je sice možné vytvořit metodiku tak, že bude využívat pojmy, na které jste zvyklí, ale velmi důrazně to nedoporučujeme. Držme se ze všech sil standardních významů a pouze pokud jsou sporné, najděme jednoznačné logické pojetí. Případně se sporným pojmům vyhýbejme. Je opravdu velmi důležité mít shodnou terminologii a hlavně shodně chápat smysl nejen pojmů.
Též digitální | webový atd. Používejme pojem "internetový marketing".
Upozornění: Určitě má svoji logiku, když někdo dokazuje, že nic takového neexistuje. Nemá smysl se o to přít. Použijme tento pojem pro to, co poměrně přesně vyjadřuje a nemáme pro to jiný lepší název.
Pojmem "internet" se rozumí elektronická komunikace v nejširším slova smyslu, zahrnující práci s daty v digitální formě. Důležité je to, že jsou to veškeré marketingové aktivity, které mají něco společného s elektronickou komunikací.
Nemá smysl se zabývat tím, že sem nepatří "rozvoj firmy ... využívající internet" spojený s nasazením průmyslu 4.0 atd. Jasně, že nepatří.
Také je nesporné, že to není žádný "samostatný" marketing. Je to naprosto integrální a dnes nezbytná (či převažující) součást firemního / komplexního marketingu.
Podrobně samostatně. Zjednodušeně (portfolio = soubor, zde zákazníci a produkty):
Komunikace musí být konzistentní (celistvá = srozumitelná, jednoznačná, nerozporná/jednotná). Prostě je potřeba všechny ty informace, které pouštíme do světa, koordinovat z jednoho místa.
Detailně později [bude doplněno] - základní odkazy na prvky metodiky, jak ji vytvářet a rozvíjet - ale může být problém s pochopením - nutno popsat tak, aby bylo jasné, co získáte a co pro to budete muset udělat.
Orientačně - co je "obsahem" (což není úplně podstatné) & charakter
V organizacích rozdílné velikosti a rozdílného charakteru různě.
Baví nás to. Máme radost, když věci fungují. Rádi sdílíme zkušenosti.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.
Rádi bychom poprosili ty, komu připadnou informace uváděné v metodice užitečné nebo sporné či mají jiné zkušenosti či mohou doplnit chybějící zdroje, aby se ozvali. Rádi budeme spolupracovat na dalším zlepšování nebo propojíme naše stránky s vašimi.