Komplexní analýza trhu - skupiny zákazníků, klasifikace a vymezení konkurence (zahrnout zajímavé informace jak do marketingu & správy produktového portfolia, tak zejména do obchodní argumentace).
Správa informací o zákaznících a kontaktech.
Určení hodnoty zákazníků. Segmentace zákazníků dle rozdílných potřeb.
Obchodní argumentace - převedeme konkurenční výhody vašich produktů do otázek.
Rozvíjíme dovednosti obchodníků.
Postupně implementujeme a zdokonalujeme (je to opravdu individuální záležitost - mylná představa, že lze uchopit hotové komerční řešení a nasadit je do firmy, je obvyklou příčinou zklamání) systém řízení a analýzy výkonu akvizičních obchodníků (činností).
Postupně přizpůsobujeme související nástroje řízení - zejména motivační systém, ale na tom se musíme domluvit včas.
Rozvoj cenotvorby na základě validních informací z trhu.
V případě potřeby nasadíme podporu tvorby nabídek nebo vybudujeme konfigurátor (samoobslužný nabídkový systém).
K tomuto systému bude účelné doplnit mechanismus pro interpretaci cenových očekávání v jednotlivých segmentech trhu a jejich propojení s kalkulačním vzorcem.
Nebudeme to dělat za vás, ale s vámi a tím se to naučíte.