Potřeby × požadavky

Není to totéž.

Zajímá mě to

Ozveme se.

  1. Na základě dat správy majetku nesporné podklady. Účelná klasifikace.
  2. Jednoznačný proces - jasná pravidla - konkrétní postupy - povinnosti.
  3. Řízení priorit na základě modelování důsledků, nikoli lokálních zájmů.
  4. Analýza vazeb a potřeb. Koordinace s potenciálně propojenými aktivitami.
  1. Zpětná úprava procesů pořízení a správy majetku.
  2. Bezprostředně využitelné podklady pro sestavení plánu / rozpočtu.

Průběžně i dávkově (pokud jsou organizovány nárazové akce) identifikovat, ověřit a zařadit do plánu změn/investic:

  • Dosluhující, zničený či jinak nepoužitelný majetek a vyžádat si jeho náhradu.
  • Vzhledem ke změně podmínek (např. legislativy) může vzniknout nová potřeba (povinnost). Tu je záhodno prověřit, analyzovat a definovat požadavky, jejichž splnění umožní nutnou změnu provést.
  • Když to dobře jde, znáte i provozní efektivnost - to také může být důvod pro výměnu majetku.
  • Požadavky vyplývající z jiných aktivit (rozvojových projektů, ...).

Považujeme za velkou výhodu možnost shromažďovat a zpracovávat požadavky průběžně. Mimo jiné existují naléhavé potřeby, které je nutno řešit bezprostředně. Měly by ovšem být řešeny úplně stejně jako ostatní.

Postup nasazení

Záleží na konkrétních podmínkách. Zde uvedné kroky jsou téměř vždy nutné.

  • Analyzovat situaci
    Identifikovat základní prvky systému řízení / nutné předpoklady.
    • Strategie.
    • Procesy. Projekty. Správa dokumentace.
    • IT infrastruktura.
    • Výstup - základní verze úvodní studie & návrhu plánu prací.
  • Projednat návrh 
    Průzkum & schůzka k projednání výchozího návrhu práce této akce. Ověření zjištěného a upřesnění reálných podmínek a zájmů účastníků.
  • Předložit úvodní studii
    Předání úvodní studie (a souvisejících materiálů) k připomínkování.
  • Připomínkovat ÚS a návrh imlementace
    Připomínkování (oponentura) & úpravy úvodní studie. Upřesnění podmínek, požadavků a ostatních náležitostí včetně přípravy týmu (ověření metod komunikace, účinnosti pravidel atd.). Upřesňování plánu prací akce (následující etapy) a smluvních podmínek.
  • Projednat závěry a sjednat další postup
    Úvodní studie, smlouvy, plánu prací. Podpis smlouvy.

Pokud je o nasazení zájem, následuje.

  • Upravit IT infrastrukturu
    Přizpůsobit prostředí.
  • Zlepšit dovednosti
    Série aktivit pro rozvoj dovedností v oblasti správy požadavků a souvisejících.
  • Nasadit nástroj
    Nastavení. Import / konsolidace / převod stávajících dat. Integrace na stávající systémy (účetnictví, správa majetku, servicedesk).
  • Upřesňovat postupy
    Doplňování workflow, dat a parametrizace.
  • Ověřit funčnost
    Analýza provozu za nejméně půl roku.
Viz též

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.