Platíte, až znáte hodnotu. Většinu práce uděláme ve vlastní režii.
Ceny za internetový marketing jsou něco jiného.
Konečná cena bude vždy individuální. Musí se vám to vyplatit.
Zdarma neznamená, že to nemá hodnotu - jen to musíme udělat ve vlastní režii.
Všechny aktivity jsou dlouhodobé/průběžné - jen trvalá spolupráce dává smysl.
Ne vždy jsou představy o marketingu a marketingové strategii správné.
Proto minimalizujeme vstupní bariéry:
Musí se to vyplatit vám i nám.
Jak naše ceny fungují.
Průběžně se snažíme, aby se hodnota očekávaného výsledku upřesňovala. Pečlivě evidujeme, kolik jaké práci na jeho dosažení odvádíme. Pokud to nejde, není možné nic dělat - nelze určit, zda to má smysl. Důkladný a detailní plán práce je vždy zdarma.
Pracujeme na akci, která má hodnotu 1 milion (budoucí užitek; zjednodušeno, zásadně minimální / pesimistická varianta). Hodnota nejsou ani tržby, ani jednorázový zisk, ale to, co firma skutečně získává (v dlouhodobém horizontu a po redukci dle pravděpodobnosti získání plánovaného užitku); budou uvedeny detailnější příklady).
Tyto údaje udržujeme celou dobu trvání projektu aktuální. S postupem se obvykle zvyšuje pravděpodobnost dokončení & hodnota užitku. Může se měnit podíl naší práce na získání výsledku (upřesňují se a společně s hodnotou/objemem užitku se mohou měnit náklady na využívání výsledků projektu).
Na konci (výše uvedeného) projektu je plán užitku 10M. Byl úspěšně dokončen, jeho potenciál odpovídá ročnímu přínosu minimálně 2M (uvažujeme 5 let).
Konkrétní příklad - zvýšení ekonomické efektivnosti zákaznického portfolia.
Další spolupráce je podmíněna doplacením výsledné hodnoty předchozí akce. Pokud o spolupráci stojíte, naše práce stanovenou hodnotu má.
Nestačí marketingová strategie.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.