Analýza stavu a návrh rozvoje obchodu.
Neplatíte nic
Nebo tolik, kolik budete chtít.Naprosto nezávazně.
Najít úzké místo (primární omezení)
Konkrétně
Přehledová analýza stavu a fungování marketingu. Základní (nejjednodušší) verze má standardní podobu a standardní cenu - zadarmo. Zadarmo jsou audity proto, abyste neměli důvod ho neudělat.
V nejlepším případě se dozvíte, že už to lepší být nemůže. V nejhorším se nedozvíte nic, co byste už nevěděli. Ani jedno není moc pravděpodobné. Pokusíme se vše, co zjistíme, co nejdůkladněji vysvětlit. Když nám pomůžete tím, že se budete ptát na to, co bude nejasné, jenom dobře. Sami se rozhodnete, co dělat dál.
Získané informace by měly být využity pro:
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.