Zjednodušte si život. Odstraňte omezení. Usnadněte si práci.
Ozveme se.
Primárním krokem je zjištění (a sjednocení chápání) současného stavu. Důkladně analyzujeme kritické části vašich IT, související s cloudovými službami (hardware, software, služby, správu uživatelů a práv, ... částečně se to překrývá s auditem IT). Orientačně zmapujeme všechny činnosti uživatelů (viz též audit produktivity).
Nejedná se o rekonstrukci IT do "spravovatelného stavu".
Pokud máme přiměřené informace (které zahrnují i činnosti uživatelů - to jsou především typické komunikační interakce, ad-hoc postupy, nástroje ~ např. výtvory lidové tvořivosti v Excel-u):
Podle situace a zájmu budou součástí doporučení i komplexnější změny. Popř. můžeme sestavit katalog aplikací a služeb s funkcí sběru/řízení požadavků, popř. komplexnější service desk (což jsou samostatné placené služby).
Hledáme především zjevně archaické či nevhodné postupy.
Až do toho okamžiku, kdy si objednáte školení, doplnění funkčnosti či rozvoj využití služby, nic neplatíte - celá analýza a komplexní soubor doporučení je zdarma.
Placená komplexní příprava na zajištění korektní správy IT (viz obecný návrh/nabídka, kterou nutno adaptovat na konkrétní podmínky). Provádíme výhradně za účasti cílového (kompetentního) správce IT dané organizace a případně s využitím nezávislých expertů. Naznačený seznam oblastí, které musí být prověřeny, je pouze obecný a orientační - bude i průběžně aktualizován podle toho, co u vás najdeme.
Fakticky to zadarmo dělat nechceme. Logika i naše zkušenosti říkají, že pokud se spolu bavíme o potřebné změně využívání IT (zejména M365), tak je vaše situace spíš problematická a potřebujete důkladnou analýzu. Což je spousta práce s velkou přidanou hodnotou. Ale jisté to není. Proto jako první "přiblížení" navrhujeme rámcovoý (orientační) "screening" a pokud zjistíme (obvykle velmi brzy), že by to k ničemu nebylo, vysvětlíme co jsme zjistili a doporučíme hloubkovou prověrku (protože budeme hledat především příčiny toho, proč jste se dostali do stavu, ve kterém jste).
Není to samozřejmě ani altruismus, ani dobročinnost. Primární důvod je, abychom Vám i nám dali šanci se s námi seznámit - zjistit, co a jak ten druhý dělá a jesli jsme schopni spolupracovat. Jak psáno někde (všude) jinde, je to nejjednodušší a nejefektivnější cesta.
V případě, že se nám to seznámení zdaří, máme zájem o spolupráci, která pro vád bude znamenat zvýšení příspěvku na krytí (hrubého zisku) o desítky procent. To platí pro všechny typy spolupráce. U efektivního využití informačních technologií to platí desetinásob. Čím lepší výsledky budete mít, tím vyšší produktivitu budeme mít i my. O to usilujeme. Úsilí vynaložené na "seznámení" se nám mnohonásobně vyplatí. Kromě toho:
Pokud nejste výjimka (a platí, že je všechno víceméně v pořádku), všechno to, co "zjistíme" už v nějaké podobě "víte". Jenom si to možná neumíte potřebným způsobem dát do souvislostí. To, co popíšeme, vám - obzvlášť pokud nebudete získané poznání odpovídajícím způsobem aplikovat - nijak zvlášť nepomůže. Takže nepovažujeme za fér, abyste za to ještě platili.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.