Pořádek v informacích a datech. Efektivní postupy a nástroje. Přehled.
Dejte vědět, jak se vám můžeme ozvat.
Jak vypadá obvyklý přístup - zjednodušeně "hodně tabulek v Excelu" (ve kterých se hodně hledá a kopíruje).
Sporné je to především proto, že naše vlastní řešení odmítáme opustit. Jenže dost často tím, jak se je snažíme vylepšovat, si život spíše komplikujeme. Svépomoc se nemůže vyplatit.
Můžete si přečíst více
Základní problém elektronické pošty je právě a pouze to, že s ní neumíme správně pracovat. A tím se vůbec nemyslí pouze techniky boje se záplavou zpráv, ale především to, jak se chovat, aby ta záplava pokud možno nevznikala. Ovlivnit chování lidí - jak interně, tak i externích partnerů.
Pojmem data se rozumí strukturované balíky údajů - např. záznam o osobě (např. kontakt v Google Contacts či obdobný) nebo více či méně komplexní záznam v podnikovém informačním systému (objednávka, faktura apod.). Pojem doklad by bylo dobré chápat písemnost, který je fakticky pouze "naformátovaným" zobrazením dat (to jsou právě faktury apod.).
Na rozdíl od toho dokument je písemnost, u které je obvykle obsahem právě text (rozumí se formátovaný text; sice lze chápat dokument také jako datový objekt, ale je to hodně speciální typ dat).
Naučme se nejdříve zjistit a korektně definovat, co skutečně potřebujeme. A potom přenechejme návrh řešení lidem, kteří to navrhnout a vytvořit umí.
[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]
Máme zájem vám pomoci se zefektivněním práce s informacemi. U běžné firmy, která má víc jak 2 administrativní pracovníky, mohou být dopady překvapivé. Nejde o to, že bychom předpokládali, že polovinu z nich ušetříte - to není účelem.
Bude toho víc.
Je součástí outsourcingu správy IT. Viz též:
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.