Řízení času (time management) je znamená rozhodovat o využití kapacit (úsilíú) podle toho, jaký užitek ta která činnost přináší. Uspořádat si priority a znát hodnotu času.
Nejdříve je nutno udělat si jasno v tom, co lze a co nelze řídit. Vyzkoušet, jak se dá co ovlivnit. Vyjasnit si, jakým způsobem hodnotit záměry a povinnosti.
Pro výkon organizací je rozhodujícím faktorem úroveň využití kapacit - nejen neplýtvat, ale především je využívat pro perspektivní záměry. Což začíná klasifikací příležitostí. Je naprosto zásadní plánovat - nejlépe správně. Plán neustále upřesňovat/aktualizovat. Na všech úrovních, včetně jednotlivců. Je dobré to umět a průběžně zlepšovat jak dovednosti, tak nástroje.
Název: Priority21(„na jednadvacátou“ … rozumí se „pro 21. století“)
Alternativní názvy
Time management - jak přestat plýtvat kapacitami.
Řízení času na úrovni organizace.
Forma: Série seminářů či webinářů - Aktivní vstup do problematiky
Jednotlivé tématické celky (fáze pochopení systému řízení priorit a základních technik).
Každý celek končí zadání toho, co je potřeba do příště vyzkoušet či zkusit zavést. Včetě dohody, kdy je rozumné pokračování.
Je nutno vysvětlit deformace a sjednotit chápání:
Polovina času na řízenou diskusi podle předem formulovaných a průběžně doplňovaných/upřesňovaných otázek.
Toto téma není reálné procvičovat na simulovaném příkladu (krom zjednodušených fiktivních scénářů), je nutné se pokusit klíčové techniky a zásady zavést do firemní praxe. Získání | rozvoj | ověření praktických dovedností je možné pouze vlastní adopcí. Ta bude velmi individuální. Asistence je možná formou "dohledu", také zcela individuální.