Základní funkčnost
- Sofistikovaná správa osob - všech kontaktů a možností spojení. Možnost záznamu všech událostí vztahujících se ke každé z definovaných osob. Možnost definování vztahů mezi jednotlivými osobami. Libovolné atributy definovatelné pro osobu nebo skupinu osob. Integrovaná správa zákazníků, dodavatelů, profesních a zájmových skupin.
- Vytváření nabídek a záznam do potenciálního zakázkového portfolia.
- Vyjádření pravděpodobnosti získání zakázek a pokrytí zadaného období.
- Definice produktů (typů nabídek) a jejich propojení na strategické záměry, cíle a faktory úspěšnosti.
- Podklady (či integrace) pro řízení využití kapacit.
- Systém pro hodnocení významu příležitostí a přidělování priorit (klasifikace / koordinační role manažera správy příležitostí).
- Možnost plánování kapacitního vytížení na dohledný časový horizont.
- Evidence aktivit (vynaloženého úsilí) spojených s potenciálními zakázkami, zákazníky či regiony (resp. libovolné dodatečné členění aktivit).
- Vykazování práce jednotlivých obchodníků. Věrohodné (zpětná vazba) vyhodnocení správnosti odhadu pravděpodobnosti příležitostí (při správné metodice - aneb jaká je průměrná pravděpodobnost úspěchu pro příležitosti přecházející z kategorie do kategorie).
- Správa (marketingových) informací o probíhajících zakázkách.
- Možnost hodnocení ekonomické efektivnosti a perspektivnosti zákazníků, regionů atd.
[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]