Podle našeho názoru alespoň dvojnásobek, kalkulačně nejméně pětinásobek (podle oboru) toho, co do něj investujete. V dlouhém období (2-5 let).
Převezmeme riziko zmařené investice. Platíte, až znáte hodnotu. Až si na sebe web vydělá. Ceny pro rok 2023. Jak to funguje.
Služba | Cena |
---|---|
Analýza, návrh, koncepce, marketingová strategie | Paušál |
Vytvoření webu v prostředí redakčního systému + doména + certifikát | Paušál |
Příprava kampaní, rozbor konkurence, nastavení analytických služeb | Paušál |
Základní (minimální) cena za vytvoření a provoz webu - údržba (správa redakčního systému, aktualizace, zálohování, domény, certifikáty atd.) + péče o obsah. Paušál v Kč/měsíc bez DPH |
|
Navštívenka - vyhodnocení a úpravy 1× měsíčně | 250 |
Prezentace - 2× měsíčně (minimalistické SEO) | 750 |
Živnost - nabídka služeb + rezervace B2C (kadeřnictví, servis, ...) | 1 000 |
Microsite - podpora kampaně, účelový blog apod. | 1 500 |
Jednoduchý akviziční web - 1× týdně (SEO, analýza, copywriting, ...) | 2 000 |
Jednoduchý e-shop (vhodný pro zakázková plnění - konfigurátor) | 2 500 |
Web pro specifické služby ~ rezervace, zakázky apod. | 3 000 |
Akviziční web + správa produktového portfolia - denně/dle potřeby | 4 000 |
Komplexní akviziční servis (+ správa příležitostí, zákazníků, atd.) | 5 000 |
Konečná cena bude vždy individuální.
Flexibilní web je základem internetového marketingu A naopak.
Měsíční náklady odpovídají nutnosti web průběžně inovovat a rozvíjet.
Součástí péče je analýza návštěvnosti a úpravy/rozvoj.
Dle dohody i ostatní aktivity - správa reklam, sociálních sítí, mailing atd.
Podívejte se na příklad kalkulace efektivnosti internetového marketingu.
A také bychom rádi vydělávali společně s vámi.
Dohodneme se, jaká je hodnota vašeho webu. Čím víc bude vydělávat, tím lépe pro vás i pro nás. Tvrdošíjně trváme na tom, že se užitek musí vyjádřit v penězích (doplníme příklady). Nebudeme vám to ale vnucovat analýzami renomovaných institucí či komplikovanými argumenty. Chceme, abyste si to ověřili sami. Aby to byl fakt - ve vašem konkrétním případě.
Začneme ve vlastní režii.
Buď budeme vy i my spokojeni nebo se v dobrém rozejdeme.
Některé firmy mají pocit, že nové zákazníky nepotřebují. Možná to neplatí úplně absolutně, ale v hyperkonkurenčním prostředí (což dnes máme) platí, že přežije ta firma, která bude mít lepší zákazníky.
Nikoli "více". Proto je potřeba zákaznické portfolio trvale obměňovat. U řemeslníků (a v některých jiných oblastech, kde je převis poptávky nad nabídkou) zjevně i v dlouhodobém trendu nemá hyperkonkurenční prostředí zásadní vliv [to má být sarkasmus].
Nemusíte chtít vybudovat obří firmu. Nemusíte zoufale shánět zákazníky. Možná se vám daří dobře a máte pocit, že není kam se hnát. Ono to ale není tak jednoduché. Dokud nejste za vodou, tak pořád existuje riziko konkurence. Ztráty klíčového zákazníka. Znáte to - kdo jednou stál, již stojí opodál. Pokud máte kapacity vytížené, pravděpodobně máte problém s cenovou politikou - pracujete příliš levně. Abyste mohli zdražit, potřebujete vědět, jestli najdete dost zákazníků, pro které vaše práce představuje vyšší hodnotu.
Je tu ale i nesporný argument - pokud se podaří získat lepší zákazníky, můžete pracovat méně intenzívně - a většinou i efektivněji. Prostě si můžete vybírat. Takže pokud máte pocit, že nové lepší zákazníky nepotřebujete, rozmyslete si to alespoň dvakrát.
Méně, než kolik je schopen vydělávat. Ale samo od sebe to nejde - pokud má být web nejlepším obchodníkem, něco to stojí. Dle branže a situace na trhu něco kolem 20 % jeho přínosu (ale může to být i výrazně jinak). Nejdříve je potřeba vynaložit potřebné úsilí a teprve potom se ukáže, nakolik byl odhad správný. Poměr mezi úsilím a výkonem není proporcionální - do určité úrovně se jeho užitek prakticky nemění a potom s přidáváním práce exponenciálně roste (než narazí na hranice ekonomické efektivnosti - viz Paretovo pravidlo).
Nelze předem zodpovědně říci, jaké úsilí je v konkrétním případě optimální.
Pokud poskytovatel služeb v IM tvrdí, že je to něco, co přináší užitek, měl by být schopni to dokázat. My jsme si jisti, že v naprosté většině případů (pokud máte rozumné produkty) zvýšíme efektivnost IM na několikanásobek oproti stavu, kdy se o to staráte sami.
Protože web a internetový marketing (IM) se nevyplatí dělat amatérsky.
Zjednodušeně - buď si web & spol. vytváříte sami, nebo spolupracujete s někým, kdo to dělá pro více subjektů. Pokud si nejste jisti, který scénář je výhodnější, zvažte, co znamená starat se o IM sami.
Uvítáme jakékoli otázky či podněty a argumenty. Nám to připadá naprosto nesporné, ale zatím s tímto přístupem nemáme konkurenci (nový web potřebujete, pokud ten starý umřel - to vyhovuje těm, kdo se živí jejich vytvářením). Když budete mít zájem prodiskutovat Vaše názory a zkušenosti, moc nám (obvykle i sobě) pomůžete. Začít můžete s dotazníkem na využitelnost outsourcingu IM.
Akviziční web a na něm vybudovaný komplexní internetový marketing, který společně vytvoříme, bude unikátní individuální řešení, založené na pochopení toho, co lidé, pracující u vašich potenciálních zákazníků, hledají na internetu. Ty zaujmeme a přivedeme k tomu, aby se s vámi spojili a poptali spolupráci.
Kdykoli si budete myslet, že to zvládnete efektivněji než my, rádi vám správu vašeho webu či jakoukoli jinou součást přenecháme (pokud to bude mít smysl).
Přečtěte si
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.