Protože víte, co potřebujete.
Pokud se podaří přivést na váš web potenciálního zákazníka, je dobré udělat všechno proto, abychom s ním nenásilně udrželi kontakt. Proto je rozumné zabudovat do webu i podporu správy kontaktů - příležitostí, zákazníků a třeba i víc (to, čemu se obvykle říká "podpora řízení vztahů" - CRM).
Pokud má web získávat kontakty a pokud s těmi, kteří se na něj zaregistrují, chcete předávat obsah, který by je měl přesvědčit o tom, že jste pro ně zajímavý partner, je v podstatě nutné použít k tomu jediný společný nástroj.
Mnoho moudrých říká, že (platí zejména pro B2B) zákazníky je potřeba nejdříve přesvědčit o tom, že nám mohou důvěřovat. Jistě, někteří lidé jsou schopni důvěřovat i zjevnému sériovému vrahovi. Neplatí to tedy zcela jistě pro všechny. Běžný člověk vycítí i bez velké analýzy, nakolik důvěryhodný ten který web je. V B2B platí, že se dodavatelé nemění jako ponožky a obvykle ani pokrytí zcela nové potřeby není otázkou impulsívního nákupu.
Existuje nekonečno doporučení, proč je nezbytné snažit se získat kontakt na každého, kdo na web zavítá (osobně bych to upřesnil na situaci, kdy si prohlédnul alespoň jednu další stránku, rozumné by to bylo, kdyby se dostal až na stránku s kontaktem a chtěl z ní odejít). U e-shopu je jasné, že součástí toho cirkusu je rozsáhlý systém pro podporu a komunikaci se zákazníky. Je nějaký důvod to dělat zásadně jinak?
Umíte si představit, že vám zvoní telefon a současně přijde zpráva, co si na webu prohlížel člověk, který právě volá (samozřejmě pouze pokud použil některý prvek pro vytočení čísla)? 🤔
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.