Je dobrý nápad dělat si web svépomocí?
Nebo sám opravovat auto? Seriózního partnera pro web / internetový marketing (IM) poznáte snadno:
- Vyzná se ve vaší branži (viz též článek Jana Řezáče).
- Ví toho o marketingu o hodně víc než vy.
- Poskytuje komplexní služby (nejen web, nejen kampaně, nejen copywriting, nejen sociální sítě).
Neříkáme, že to je jediný správný pohled na věc. Sami sebe se zeptejte, proč by to tak mělo být. A položte si otázku, co potřebujete - jestli "web" nebo "nové zákazníky". Jestli dává smysl investovat spoustu času do zvládnutí základů a potom mít web, který poskytuje zlomek potenciálního užitku. O tom, jak si někteří z nás představují reklamní kampaň, raději ani nepsat.
Proč mít solidního poskytovatele služeb
- Péče o internetový marketing vyžaduje kvalifikovanou kapacitu, kterou menší nebo střední firma z podstaty věci nemá. Nemáte šanci se o to starat na potřebné úrovni a dělat to amatérsky je vyhazování peněz.
- Základem spolupráce je dohoda na tom, čeho má IM dosáhnout. A ta je fakticky možná jenom v hodně obecné poloze. Proto potřebujete někoho, kdo pomůže s firemní a marketingovou strategií souběžně s tím, jak bude definovat cílové skupiny pro IM.
- Zvažte, jakou úroveň užitku získáte, když si necháte udělat web od firmy, která se chlubí tím, že ročně vytváří stovky či tisíce webů. Jestli má smysl, aby obsah vytvářel někdo, kdo vašim zákazníkům nerozumí (to je taky marketingová kvalifikace).
Efektivní web získáte pouze se zodpovědným partnerem
Viz též