Existuje názor, že největší překážkou pro budoucí úspěchy jsou ty minulé (Goldratt, TOC). Pokud člověk něco umí a navíc se to osvědčilo, není důvod to měnit. Což mohla být pravda v dřívější době.
Možná jste přesvědčeni, že:
Jenže:
Všichni, kteří nabízejí vytvoření webu nebo internetový marketing, tvrdí, jak efektivní weby umí udělat. Pokud to opravdu umí, tak by měli být také schopni vyhodnotit, jaký potenciál vaše přítomnost na internetu má. Potom mohou nabídnout komplexní outsourcing internetového marketingu - službu, kterou platíte za konkrétní užitek, kterou vám přináší.
Už jste to slyšeli a četli mnohokrát. Existuje mnoho věcných důvodů. Většina z nich je pravdivých a opodstatněných. My víme o jednom zásadním - musíte získávat více nových lepších zákazníků.
Seriózní dodavatel služeb by měl nabídnout optimální verzi/rozsah péče. Pro web a všechny související služby. Jeho odměna by se měla odvíjet od získaného užitku - počtu nových zájemců o spolupráci. Ve všech ostatních případech je sporné, zda bude mít zájem na tom, aby vzniklo a dlouhodobě fungovalo skutečně efektivní řešení.
Když se nad tím zamyslíme, tak pokud se někdo živí tím, že dělá "nové" weby, tak asi jeho zájmem bude, aby jich dělal co nejvíc.
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.