Víte, co potřebujete a zvládnete to sami. Nebo to děláme my.
Vaším i naším zájmem je, aby web vydělával peníze. Pokud budete chtít něco jiného, musíme najít způsob, jak to měřit a ocenit. Pokud je naším společným cílem více lepších zákazníků, je nutná:
Máme následující možnosti (scénáře jsou orientační, můžeme někde začít a skončit úplně jinde či kdekoli "mezi"). Domluvíme se.
Je vám jasno, jak to má vypadat a fungovat.
Máte obsah - naplníte si web sami nebo to uděláme my (viz provoz).
Chcete se aktivně podílet na vývoji.
Chcete rozumný návrh/prototyp podložený argumenty.
Zaplatíte, kolik uznáte za vhodné.
Podle toho, jak se dohodneme, si můžete reklamní kampaně platit sami a my je realizujeme podle dohodnutých pravidel, nebo se dohodneme jinak. Doporučený a pro vás nejvýhodnější (bohužel pro obě strany v jistém smyslu nejnáročnější) scénář je úhrada za výkon (zjednodušeně za nové zájemce).
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.