Profesionální správa firemního webu, návrh, řízení a optimalizace kampaní.
Průzkumy, notifikace/newsletter, SEO a sociální sítě.
Umíme vaše budoucí zákazníky zaujmout.
Dobře děláte. Pomůžeme vám to ověřit.
Pro naprostou většinu běžných firem není outsourcing jen výhodnější, ale naprosto nezbytný. Zapojte se do zpochybnění tohoto tvrzení nebo ukažte, v jakých případech to není pravda.
To všechno se netýká jenom webu. Základem vztahů se zákazníky je komunikace. Čím méně či hůře komunikujete, tím nižší pravděpodobnost dlouhodobé obchodní výkonnosti (výjimky potvrzují pravidlo). Aby práce investovaná do internetu měla smysl (skutečný efekt), musí být komplexní.
A další činnosti, u kterých je rozumné, aby byly sladěné - minimálně koordinované z jednoho místa ("konzistenení" - to zjednodušeně znamená, že by si minimálně neměly protiřečit, ale lépe se navzájem podporovat).
Nejen pro akviziční weby platí Paretovo pravidlo. To říká, že 80% úsilí vytváří pouze 20% užitku (což znamená, že obvyklá intenzita internetového marketingu získává pouze 20% potenciálních zájemců - navíc 80% možné péče má nejspíše jen pár webů a ty proto získávají většinu pozornosti). Aneb se to pravidlo uplatní "dvojitě" - stačí o trošku lepší web / IM a pravděpodobně na sebe strhne nepoměrně více pozornosti. Proto se vyplatí mít alespoň trošku nadprůměrný web.
Nemá smysl snažit se zvládnout potřebnou úroveň péče (zejména získat nezbytné zkušenosti a dovednost) svépomocí. Pouze pokud si jste jisti, že tomu opravdu rozumíte. Potom je ovšem lepší se tím živit. Protože takových moc není.
Je velká otázka, jak bude vypadat web / IM v příštím desetiletí. Na podzim 2022 se rozvířila velká diskuse, nakolik obor změní nástup umělé inteligence. Je to bezpochyby zásadní otázka.
…přičemž je dobré počítat s tím, že změny budou. Velké. A s těžko předvídatelnou rychlostí. Bude dobré se začít připravovat co nejdříve.
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.