Najdeme správný typ. Který doopravdy potřebujete. Optimální.
Podle vaší marketingové strategie - podle toho, jakým způsobem pracujete a komunikujete se zákazníky, navrhneme optimální podobu webu a intenzitu péče.
Web má přivádět nové zákazníky. Je vám jasné, že proto je potřeba:
Původně bylo toto pojetí webu & internetového marketingu označeno jako "pasívní internetová akvizice". Jenže v dnešní době si nemůžeme dovolit být pasívní - jak reklamní kampaně, tak úsilí o organický dosah představuje hodně aktivní přístup. Sedět a čekat, až nás někdo najde, opravdu nedává smysl.
Tomuto typu digitální akvizice věnujeme vždy optimální péči - usilující o maximální užitek v dlouhodobém horizontu (cena).
Též microsite nebo pomocný/podpůrný web (cena). Obvyklé užití:
Lze jej odlišit:
Hlavní výhoda podpůrného webu - pokud jsou primární i účelový web přijatelně zaindexovány (rozumí se mají slušný - ale rozdílný - obsah), jste o pořádný krok před konkurencí, která takto nepracuje.
Základní podoba pro živnostníka (cena).
Na tomto základě lze postupně rozvíjet, co bude mít smysl - např. recenze nadšených zákaznic a zákazníků, dotazníky spokojenosti atd.
Vnímáte firemní web jako místo, kde mají být především prezentovány vaše produkty, jejich výhody, přínosy jejich užití a možnosti spolupráce (cena).
Možná máte pocit, že není reálné pomocí internetu najít zákazníky. Což může být pravda, jenže to nejde žádnou pasívní formou prezentace. Snažíte se, aby zákazníci našli vás. Nikoli tehdy a proto, aby bezprostředně sjednali spolupráci, ale abyste měli možnost vzbudit jejich zvědavost. Aby se jim vaše firma vybavila, až budou zvažovat své měnící se potřeby. Protože vždy je dobré získávat nové lepší zákazníky.
Nebo máte vlastní představu, jak vyjádřit a měřit získávaný užitek a potom si o tom musíme promluvit. Intenzitu péče si regulujete sami, resp. na základě domluvy. Záměr je minimalizovat riziko (náklady) - web bude přinášet užitek odpovídající této intenzitě (rozumí se optimální vzhledem k riziku - pokud budete mít zájem, pomůžeme vám s řízením rizik nejen na internetu).
Potřebujete jednoduché stránky, na kterých by byly základní informace o firmě a pár obvyklých údajů (typicky kontakty, všeobecné obchodní podmínky, GDPR, možná nějaká informace o produktech a cenách, lidech či zajímavostech apod.). Viz cena.
I ten nejjednodušší web potřebuje péči. Jestliže bude obsahovat odkazy (což každý bude), může se stát, že jejich cíl zmizí. To se musí opravit. Změníte adresu nebo musíte aktualizovat ceník. Rádi se o to postaráme (je pro vás výhodnější, když to uděláme my - rychlost, druhé oči). Chceme to dělat především proto, že jen tak máme příležitost vám ukázat, jak by se web mohl stát nejlepším obchodníkem.
Každý typ se může průběžně měnit na jiný.
Ostatní typy využití (extranet a obdobné režimy určené pro stávající zákazníky nebo jiné cílové skupiny) momentálně nepreferujeme, ale pokud dokážeme společně vytvořit solidní zadání, rádi vám vyjdeme vstříc.
Cena za web bude vždy individuální.
Viz též
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.