Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Jak budovat značku

Proces vzniku a rozvoje firemní značky

25.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Značka TM Trh Pozice

Snadno, rychle, spolehlivě, jednoduše, efektivně … Nebo jak?! Nejdřív je důležité vědět, jestli značku skutečně potřebujete. Jestli se vám vyplatí. A potom je obvykle potřeba spousta práce.

Jak budovat značku
Potřebujete web nebo výsledky?
Potřebujete web nebo výsledky?

Potřebujete web nebo výsledky?

27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost

Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.

Vlastník versus manažer

Vlastník versus manažer

01.01.2021 Petr Opletal Strategie Vlastník Manažer Kapacita Důležité Naléhavé Řízení

Je role vlastníka slučitelná s rolí manažera? Jak to souvisí s krizí růstu? Kdy má zakladatel firmy tuto otázku řešit a proč? Mají tyto role antagonistický charakter?

Vlastník versus manažer
Proč i malá firma potřebuje marketing
Proč i malá firma potřebuje marketing

Proč i malá firma potřebuje marketing

04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti

Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba průběžně inovovat akvizici - po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.

Product managment

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management

Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se je­jich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých po­třeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevy­sloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.