Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
21.06.2024 Petr Opletal Office 365 CRM Teams CRM
Pro podporu řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou určeny specializované systémy. Ve většině případů nemusí být využívány zcela účelně. Jsou poměrně náročné - finančně, na infrastrukturu i orgware (dovednosti, pravidla, …). Objevuje se myšlenka, že ledacos z toho, co považujeme za funkčnost pro CRM, nabízí i MS Teams.
18.11.2023 Petr Opletal Procesy Management Rozvoj dovedností CRM CRM Obchod Zákazník Vztah Kapacita
CRM (Customer Relationship Management) - způsob zvýšení efektivnosti obchodních procesů. Software & data & povinnosti lidí. Když opravdu chcete rozvíjet vztahy se svými zákazníky.
19.06.2022 Petr Opletal CRM IT Účetní Akvizice CRM Digitalizace
Co budou potřebovat nebo vyžadovat zákazníci účetních firem v blízké budoucnosti? Co byste se měli naučit pro zvýšení produktivity? Jak měřit produktivitu jinak, než počtem transakcí za jednotku času? Jak měříte spokojenost zákazníků?
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.