Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Marketing pro 21. století

Marketing pro 21. století

01.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Marketing Obchod

Potřeby zákazníků, ekonomická efektivnost produktů, řízení výkonu obchodniků. Smysl marketingu a vztah marketingu a obchodu. Proč vytvářet a jak použít marketingovou strategii.

Marketing pro 21. století
Marketingová strategie - řízení obchodu
Marketingová strategie - řízení obchodu

Marketingová strategie - řízení obchodu

01.03.2021 Petr Opletal Marketing Strategie Marketing Obchod Motivace

Postavení a motivace obchodníků. Systém řízení obchodu / akvizice - proč zavést obchodní administrativu, jak vyjádřit hodnotu práce obchodníků. Jaká je hodnota zákazníka.

Web není nikdy hotový

Web není nikdy hotový

01.03.2021 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice

Pokud máte web proto, aby přinášel užitek, musíte se o něj starat. Musíte reagovat na to, jak se při jeho návštěvě chovají vaši potenciální zákazníci. Je potřeba měřit jeho výkon a snažit se najít optimální poměr mezi úsilím nutným pro udržení či zvyšování jeho účinnosti a jeho přínosem.

Web není nikdy hotový
Potřebujete web nebo výsledky?
Potřebujete web nebo výsledky?

Potřebujete web nebo výsledky?

27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost

Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.

Výkon obchodníka B2B

26.02.2021 Petr Opletal Management Obchod CRM Akvizice

Co má být výsledkem práce obchodníka v B2B. Jak vyjádřit a ocenit výsledek. Jak omezit negativní efekty osobní vazby mezi obchodníkem a zástupcem zákazníka.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.