Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Proč i malá firma potřebuje marketing

Proč i malá firma potřebuje marketing

04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti

Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba průběžně inovovat akvizici - po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.

Proč i malá firma potřebuje marketing

Product managment

01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management

Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se je­jich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých po­třeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevy­sloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.

Podniková strategie a BSC

Podniková strategie a BSC

01.10.2020 Petr Opletal Strategie BSC Controlling

Jak budovat strategický systém řízení a nenechat se ošálit módními rádobykoncepcemi.

Podniková strategie a BSC
Paretovo pravidlo
Paretovo pravidlo

Pareto - 80/20 nebo 20/80?

17.09.2020 Petr Opletal Management Pareto Úsilí Užitek

Na jednom webu se píše: "20% úsilí dává 80% výsledku a zbývajících 80% úsilí - pouze 20% výsledku". Což je formálně pravda, zejména pokud považujeme slovo "zbývající" za bezvýznamné. Pokud to slovo bezvýznamné není, měli bychom zjistit, jak to je v praxi.

Dobrý web

Co potřebujete pro dobrý web

05.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Internet Web Copywriting Jednoduchost Srozumitelnost Marketing Zákazník

Není to tak obtížné - stačí někdo šikovný, kdo se o něj bude starat. Dnes si nemůžete dovolit nechat web delší dobu ve stejném stavu. B2B web není (jednorázový) projekt, ale klíčový nástroj komunikace se zákazníky, zejména s budoucími zákazníky

Dobrý web

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.