Prověřte, jak dobře znáte své zákazníky a jak oni vás.
Ozveme se.
Myslíte si, že již vztahy se zákazníky řídíte? Může to být pravda ... nebo také největší chyba v novém tisíciletí! Ověřte si to!
|
Pokud jste se ještě nezabývali tím, nakolik jsou vaši zákazníci doopravdy spokojeni, nakolik znáte jejich skutečné potřeby a jak efektivně dokážete provádět nezbytné činnosti při rozvoji vztahů, je nejvyšší čas. K tomu, aby se dala situace alespoň zhruba alespoň trošku objektivně vyhodnotit, je potřeba externí pohled na věc. Proto této službě říkáme "audit" (byť je tento pojem silně zneužíván). Je nesporné, že je nutno vlastní organizaci přizpůsobit potřebám zákazníků. Není to otázka zvýšení efektivnosti, je to otázka přežití.
Jen velmi málo (ani těch 20%) firem se intenzívně věnuje rozvoji vztahů. Většinou vzniká pocit, že obchod a marketing mají pořád velmi mnoho práce. Což ne vždy je pravda. Často není jasné, čí je to povinnost. Zjednodušeně - máte jednoznačně definované postupy a povinnosti (procesy)? Kontrolu a její výsledky? Výkon těchto činností a opatření k jeho zvyšování?
Analyzujeme odchylky běžné praxe oproti žádoucí podobě vztahů se zákazníky & doporučíme změny.
Prověříme marketingovou strategii.
Projdeme všechny evidence.
Aktualizujeme členění zákazníků a jejich charakteristiky.
Vytvoříme soubor doporučení pro zlepšení péče o zákazníky.
[Bude doplněno - postupný převod obsahu webu - pokud máte o toto téma zájem, určitě se ozvěte]
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.