Monitoring strategických informací. Klasifikace zákazníků a jejich potřeb. Metodika a nástroje řízení životního cyklu produktů a zákazníků.
Nechejte kontakt. Ozveme se.
Chápeme zákazníky a naše produkty jako jeden celek. Co a proč musíme dělat, aby se výkon firmy (schopnost vytvářet prostřednictvím svých produktů užitek - ekonomická efektivnost - poměr spotřeby zdrojů ke získanému užitku) udržel či zvyšoval.
Znamená to vybavit obchodníky přiměřenými informacemi a koordinovat jejich práci. Její úspěšnost vyhodnocovat a zvyšovat. Vytvořit prostor na experimenty. Intenzívně pracovat s informacemi.
Upřesnït, co potřebují zákazníci a jaké musí být produkty.
Aplikovaný "marketing".
Možná to znamená přemýšlet, jestli je účelné dál trpět deformaci pojetí "marketingu" jako "komunikace" (v horším případě "reklama" nebo hůř). Marketing znamená pochopení zákazníků a vývoj nových či inovace stávajících produktů. Komunikace je až potom. Je dobré označovat činnosti správnými názvy.
V základu stejné, jako u všech obdobných akcí. Vstupní analýza zjistí situaci a navrhne vhodný postup. Je nutno respektovat, že toto je jedno z vyšších pater a není možné (rozumné) dělat zázraky. Pokud nejsou předpoklady splněny, dává smysl jen provizorní verze - u každé firmy bude to efektivní minimum jinde.
Fatální podmínky:
Ochota lidí rozvíjet dovednosti. Přiznat si, že je to běh na dlouho trať.
Budeme hledat takové nástroje, které nám umožní podporovat činnosti napříč zákaznickým & produktovým portfoliem.
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.