Přínosy a úskalí spolupráce

Za jakých okolností bude naše spolupráce efektivní. Proč byste si nás měli vybrat.

Weby děláme co nejjednodušší.

  • S optimálním poměrem výkon/cena.
  • Máme 30 let zkušeností v marketingu, controllingu a IT. Umíme analyzovat trh.
  • Používání je snadné pro vaše zákazníky, pro vás i pro nás.
  • Nový web či migraci stávajícího uděláme hodně rychle. Co nejrychleji - chceme poznat návštěvníky. Naše infrastruktura je na to optimalizována.
  • Postupně jej dostaneme do perfektní kondice. A budeme ho v ní udržovat. Neustále. Všechno to, co se musí dělat při vzniku webu, nestačí udělat jednou, musí se to dělat průběžně. Budeme o váš web pečovat, dokud se nedohodneme jinak.

Důvěra založená na výsledcích

Nejlepších výsledků dosáhneme, když táhneme za jeden provaz (stejným směrem).

  • Dokážeme se dohodnout, co má být výsledkem fungování webu.
  • Respektujeme a rozvíjíme sjednaný režim a postupy.
  • Efektivně sdílíme informace (o produktech, výsledcích, konkurenci, zákaznících - v podstatě o všem - bez toho se internetový marketing dělat nedá).
  • Máme shodu v tom, že je výhodné webu věnovat systematickou péči.

Obdobně vnímáme + ověřujeme si a upřesňujeme

  • Jaký význam má kvalita (srozumitelnost, stručnost, pochopitelnost, ...) obsahu.
  • Proč k tomu musíme perfektně chápat chování a motivy potenciálních zájemců.
  • Co jsou to samoúčelné "atrakce" a proč se jim vyhýbat.
  • Sice vás nenutíme poslouchat, co to je copywriting či SEO a nepřesvědčujeme vás, že byste to měli vědět. Vážíme si toho, že nám důvěřujete, ale když se budete chtít efektivně zapojit, bude dobré, když si postupně vysvětlíme.

Převezmeme zodopovědnost za výkon internetového marketingu

Na rozdíl od většiny poskytovatelů obdobných služeb:

  • Pomůžeme vytvořit/aktualizovat a udržovat rozbor toho, co potřebujete.
  • Budeme to striktně respektovat. To je stabilní základ veškeré práce. Eliminuje zmatky a konflikty. 
  • Máme 30 let zkušeností v marketingu, akvizici, řízení vztahů se zákazníky (mj. externí metodická účast na uvedení MS CRM na český trh).
  • Máme a využíváme komplexní manažerské, ekonomické, marketingové a technické know-how.
  • Web vytvoříme, pokud budeme mít marketingovou strategii a koncepci webu. Obojí stačí na začátku jednou větou, ale musíme to průběžně upřesňovat.
  • Když navrhnete rozumný nový prvek funkčnosti, vytvoříme pro něj šablonu a zařadíme jej do systému. Rádi a zdarma.
  • Pomůžeme s obsahem - převezmeme zodpovědnost za SEO a zejména za účinnost (srozumitelnost pro návštěvníky). Buď to budeme dělat společně, nebo samostatně (vy nebo my). Stačí poskytnout podklady. Když je neposkytnete, najdeme si je. Bez pochopení produktů a potenciálních zákazníků to nejde.
  • Využíváme moderní atraktivní prvky webového uživatelského rozhraní.
  • Záleží nám na tom, aby to, co pro vás děláme, fungovalo a mělo úspěch.
  • Umíme najít optimální úroveň úsilí pro maximalizaci výkonu (rozumí se poměru výkon/cena).

Konkrétně

  • Někdy se nabízí "analýza", čímž se obvykle rozumí analýza klíčových slov. My děláme analýzu vaší firmy, produktů, zákazníků a konkurence. Nechceme, abyste řešili klíčová slova. To je naše práce.
  • Neděláme "wireframe" (návrh/schéma/rozložení), ke kterému bychom od vás chtěli zadání a odsouhlasení. Umíme navrhnout pro váš konkrétní případ optimální řešení a hlavně ho budeme průběžně optimalizovat podle toho, jak bude fungovat. Je jisté, že se to nedá udělat z první vody načisto, naopak je potřeba trvale hledat, zda se nenabízí lepší možnost, jak obsah prezentovat. Navíc prakticky všechny prvky webových prezentací jsou dnes součástí infrastruktury (nástrojů). Stačí je správně parametrizovat.
  • Nepovažujeme váš web za hotový jeho uvedením do provozu. Naopak - tím jeho tvorba začíná.
  • Pokud budete mít vhodného člověka, rádi mu předáme veškeré know-how potřebné pro úspěšný provoz webu a poskytneme podporu. Pro nás to je výhodné, protože se uvolní kapacita pro činnosti s vyšší produktivitou. Samozřejmě ho naučíme plnohodnotně ovládat redakční systém..
  • V naprosté většině případů ale takového člověka nemáte - nemůže se vám vyplatit - a proto máme k dispozici kvalifikovanou kapacitu, která pro vás bude dělat internetový marketing.
  • Vymyslíme a zrealizujeme reklamní kampaně v optimálním rozsahu.
  • Web jim přizpůsobíme a optimálně využijeme.
  • Dokážeme většinou (s vaší pomocí) vytvářet také odborný obsah (blog).
  • Postaráme se i o vaše sociální sítě a další aktivity.
  • Dle reálných podmínek a potřeb provozu budeme navrhovat či rovnou implementovat prvky, které zvýší použitelnost a výkon webu.
  • Monitorujeme aktivity konkurence. Opět trvale - nestačí to jednou na začátku.

Neefektivnosti

Umíme vysvětlit a doložit nevýhodnost:

  • Prvků obsahu, u kterých se neshodneme na jejich přínosu (méně je vždy více).
  • Tvorby webu metodou pokus-omyl (na rozdíl od řízených experimentů).
  • Nedostatečného zadání (což je v podstatě totéž).
  • Sporů při hodnocení dosažených výsledků (bude upřesněno).

Nevytváříme atrakce

Je obecně uznávaná zásada pro tvorbu webu - úsilí vložené do nestandardních prvků či uspořádání (tím se rozumí funkční možnosti webu, např. animace grafik či přehnaně interaktivní rozhraní ... doplníme), nemá zásadní vliv na reálný výkon dané stránky. Dokonce lze předpokládat, že naprostá většina uživatelů si těch sofistikovaných prvků ani nevšimne, v horším případě jim budou vadit a mohou úspěšnost stránky dokonce snížit.

Nezapomeňme, že v naprosté většině případů máme zájem o člověka, který na našem webu hledá poměrně jasně vymezenou užitečnou informaci (nepotřebujeme, aby se stránka líbila někomu, kdo z dlouhé chvíle brouzdá a nic konkrétního nepotřebuje). Takový člověk ocení, když to, co potřebuje, bude jasně a srozumitelně & přehledně napsáno či zobrazeno a nebudou mu přes ten obsah skákat žáby.

Záměr - optimalizace a transparentnost

Viz též

  • Postup - jak považujeme za rozumné postupovat při realizaci.
  • Předtím je dobré vědět, jak získat úspěšný web - simulace toho, jak je dobré postupovat u běžných malých a středních firem.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Cena: Odpovídající

Mám zájem o kontakt

Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.