Jak to bude probíhat.
Rychle. Jednoduše. Bez starostí. Tak, jak to potřebujete.
To je všechno. Pokud vás to zajímá, zavolejte.
Formulovat zadání pro web (vlastně pro cokoli) je poměrně obtížné. Proto se snažíme najít způsob, jak se vyhnout málo produktivním pokusům o domluvu, kdy si úplně nerozumíme. Vycházíme z toho, že když nám poskytnete dostatek informací, budeme schopni většinu práce na zadání udělat za vás. Čímž se všechno dramaticky zrychlí a zjednoduší.
Podmínky jsou až děsivě jednoduché.
Malá firma. Např. nástrojárna. Obchod dělá majitel firmy, když mu na to vyjde čas. Dosud web buď vůbec nemáte nebo máte něco velmi jednoduchého.
Naše otázka | Vaše odpověď v jednotlivých fázích dohody.
Je zřejmé, že je potřeba k tomu přistoupit trošku jinak.
Abychom si navzájem ušetřili čas a síly, zeptáme se:
Pokud se vám tento návrh nezdá rozumný, pokusíme se vyjasnit proč a dle možností dohodnout další postup. Směřující k závaznému zadání vzhledu a funkčnosti webu a jeho dalšího provozu a využití.
Jestliže souhlasíte, navrhneme ...
Zpřístupníme typový návrh pro modelový případ (a také pár reálných scénářů konkrétních zákazníků).
Pokud něco z níže uvedeného nemáte, není žádoucí to "vytvářet" (vyjma těch, u kterých je to výslovně uvedeno). Když něčemu nebude rozumět, zeptáte se. Pokud by to mělo být všechno, asi to není na půl hodiny, ale dá se to doplňovat průběžně. Podstatné jsou nabídky & zakázky a k nim informace o produktech a zákaznících.
Celé to má detailní metodiku, která není povinná, ale když si ji přečtete, budeme si určitě lépe rozumět.
Na základě těchto a dalších údajů vytvoříme výchozí model návratnosti inernetového marketingu a podle něj nastavíme plán rozvoje.
Uděláme to chytře a jednoduše.
Nejpozději do půl roku od zahájení spolupráce.
Na tomto základě se budeme starat o trvalý rozvoj (zvyšování výkonu).
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.