Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Outlook

Outlook

12.10.2018 Petr Opletal Office 365 IT Management Rozvoj dovedností Outlook E-mail Zpráva Pravidlo Produktivita Kapacita Efektivnost

Velká část administrativních pracovníků zjevně tráví spoustu času u Outlook-u. Většina z nich jej stejně používá prakticky pouze jako klienta elektronické pošty. Je jisté, že při této činnosti se dá promrhat či ušetřit velké množství času. Co zkusit zjistit průměrnou dobu, který strávíme se zprávou (určitého typu)? Mohlo by to být užitečné?

Outlook
Maily efektivně
Maily efektivně

Maily efektivně

04.09.2017 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností E-mail Inbox-Zero Stručnost Informace Spolupráce Produktivita

Souhlas, nejlepší je psát maily, které nemají víc jak pět řádek. Někteří lidé přečtou nanejvýš jeden.

Jak na informace?

Jak na informace?

02.09.2017 Petr Opletal Management Informace Vyhledávání Sdílení Produktivita

V souvislosti s úvahami nad užitečností elektronické pošty je zjevně potřeba si vyjasnit, jakým způsobem má pracovat tzv. "informační pracovník" (tedy někdo, jehož produktivita - množství užitku, který jeho díky práci vzniká za jednotku času) je závislá na informacích.

Jak na informace?
IT dovednosti
IT dovednosti

IT dovednosti

16.01.2011 Petr Opletal IT Management Rozvoj dovedností IT Vzdělávání

Je rozumné či vůbec přípustné, aby řídící pracovníci a lidé zodpovědní za efektivní a bezpečné využívání informačních technologií "... nechali uživatele, ať se 'snaží'?

Jak motivovat pohyb

27.07.2006 Petr Opletal Management Marketing

Je potěšující, že se konečně objevují názory, které srozumitelně upozorňují, že minulé výsledky nejsou smysluplným měřítkem pro vyjádření kvality a přínosu manažerů. Celá řada moderních koncepcí pro řízení firem tuto skutečnost formuluje. Většinou dost málo důrazně. Pravděpodobně se tohoto přístupu autoři i propagátoři nových koncepcí trošku obávají, proto není zdůrazněn, většinou se opatrně zasunuje pod řadu známých a samozřejmých tezí a bývalých zákonitostí. V jednom článku, na který tento příspěvek navazuje, bylo řečeno, že manažer je (či spíše má být) placen za myšlenky. Podniková praxe je ovšem blíže ‚upocenému čelu‘. Kde je chyba? Je to jenom neschopnost řídících pracovníků? Jak se dá manažerům pomoci?

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.