Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
01.03.2021 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice
Pokud máte web proto, aby přinášel užitek, musíte se o něj starat. Musíte reagovat na to, jak se při jeho návštěvě chovají vaši potenciální zákazníci. Je potřeba měřit jeho výkon a snažit se najít optimální poměr mezi úsilím nutným pro udržení či zvyšování jeho účinnosti a jeho přínosem.
27.02.2021 Petr Opletal Marketing Web Strategie Výkon Výsledky Efektivnost
Nepotřebujete web - ten sám o sobě k ničemu není, pokud nepřivádí nové zákazníky. Potřebujete trvalé zlepšování nebo alespoň udržení pozice na trhu. Vyšší efektivnost. Lepší zákazníky. Výkon.
26.02.2021 Petr Opletal Management Obchod CRM Akvizice
Co má být výsledkem práce obchodníka v B2B. Jak vyjádřit a ocenit výsledek. Jak omezit negativní efekty osobní vazby mezi obchodníkem a zástupcem zákazníka.
18.02.2021 Petr Opletal Office 365 SharePoint
Jak řídit mimořádné aktivity správně (efektivně). Nestandardní řešení pro nestandardní činnosti - např. řízení marketingové kampaně. Daly by se použít nástroje, které jsou součástí MS 365?
12.02.2021 Petr Opletal Management Marketing CRM Poptávka Rozhovor Telefon Mail
Proč se nevyplatí "zjednodušit" si život a improvizovat. Čím může být užitečná příprava. Kdy je prospěšné dogmatické dodržování pravidel pro zaznamenávání toho, co děláme.
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.