Prosperitu lze zajistit jen růstem bonity zákaznického a produktového portfolia.
Ozveme se.
Pomůžeme vám vybudovat smysluplný a funkční systém podpory strategického marketingu. Žádné jednorázové elaboráty.
Systematický proces.
Tento proces musí být podpořen odpovídající infrastrukturou. Může být klidně "papírová", ale dnes dává smysl pouze přiměřeně funkční prostředí pro podporu spolupráce a zpracování dat - např. pracovní prostor na intranetu typu SharePoint.
Tři fáze.
Systémem se rozumí zmíněná infrastruktura - jednoznačné místo (úložiště, přístupy, pravidla, …) a postupy pro správu dokumentace, alespoň minimální funkčnost pro řízení pomocí úkolů, ideálně podpora projektového řízení.
Marketingová strategie vyžaduje zadání z komplexní firemní strategie. Vyžaduje průběžné aktualizace dle potřeby. Odpovídající tým. Na začátku je dobré začít právě sestavením týmu, vyjasněním principů a pravidel a konsolidací & fixací aktuálně platných východisek a záměrů. Tento iniciální workshop také spustí průběžné aktivity formou zahájení přidělování úkolů (zejména doplňování podkladů a informací, včetně vysvětlení základních principů MBO). Pokusy obejít toto sjednocení pohledu na věc prozatím vždy skončily naprostým krachem (proto se k ničemu takovému už nenecháme dotlačit).
Pomůžeme získat potřebné znalosti a dovednosti a vybudovat základy. A potom kdykoli poradíme nebo pomůžeme s čímkoli, co budete potřebovat (za předpokladu, že zůstáváme ve spojení = v podstatě víme o všech podstatných změnách).
Zúčastníme se a budeme garantovat vybudování systému, získání znalostí a dovedností interních spolupracovníků, popř. je pomůžeme získat a zapracovat. Budeme aktivně koordinovat práci tak, abychom směřovali k předání veškeré zodpovědnosti interním lidem. Pomůžeme vyhodnotit, jestli se to vyplatí. Pokud to půjde, systém předáme. Pokud by to nedávalo smysl, nabídneme outsourcing.
Převezmeme zodpovědnost za fungování veškerého marketingu. To znamená pokud by některé výkonné činnosti zůstaly na interních lidech, musí být umožněno jejich zapojení (hodnocení, rozvoj, …).
My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.
Umíme odhadnout potenciál spolupráce. Vy také. Dohodneme se.