Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Jak zefektivnit jednání

Jak zefektivnit jednání

27.02.2024 Petr Opletal Management Procesy Rozvoj dovedností Efektivnost Porady Výkon

Máte zájem zlepšit účinnost (vnitrofiremních) jednání (schůzek)? Považujete účelné zlepšovat dovednost označovanou jako schopnost vést poradu (meeting management)?

Jak zefektivnit jednání
Dovednosti a metodiky
Dovednosti a metodiky

Dovednosti a metodiky

07.01.2024 Petr Opletal Management Procesy Povinnosti Zodpovědnot Role Činnost

Zákeřné chyby, které často děláme a neumíme si je přiznat. Proč se nám tak strašně moc nechce popsat pracovní postup tak, aby to podle toho popisu mohlo dělat i šestileté dítě? Proč naše snahy o rozvoj dovedností mají tak mizerné či žádné výsledky?

Jak sjednat specifikaci plnění

Jak sjednat specifikaci plnění

04.01.2024 Petr Opletal Management Specifikace Jednání Dodavatel

Jak moc dobrá akceptační kritéria potřebujete, když si pořizujete něco složitého? Jaký je rozumný postup? Co všechno je potřeba zajistit? Jak je potřeba změnit naše chování? Jaké dovednosti či mechanismy budou potřeba?

Jak sjednat specifikaci plnění
Snímek pracovního dne
Snímek pracovního dne

Snímek pracovního dne

12.12.2023 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností Office 365 Čas Záznam

Může se zdát zbytečné zapisovat, co kdy a jak dlouho děláme. P. F. Drucker si to nemyslí. Považuje analýzu spotřeby času za základ jeho řízení. Tušíme, že aktivity, o kterých toho víme málo, budou trvat déle či jsou častější, než pocitově předpokládáme. Když tyto činnosti jsou v plánu práce nepřesně či vůbec, ten se stává nepoužitelným či spíše kontraproduktivním. Ještě horší verzí je, když kalendář nevyužíváme nebo si povolujeme dělat i to, co v něm není.

Řízení vztahů se zákazníky

Řízení vztahů se zákazníky

18.11.2023 Petr Opletal Procesy Management Rozvoj dovedností CRM CRM Obchod Zákazník Vztah Kapacita

CRM (Customer Relationship Management) - způsob zvýšení efektivnosti obchodních procesů. Software & data & povinnosti lidí. Když opravdu chcete rozvíjet vztahy se svými zákazníky.

Řízení vztahů se zákazníky

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.