Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
12.12.2023 Petr Opletal Management Rozvoj dovedností Office 365 Čas Záznam
Může se zdát zbytečné zapisovat, co kdy a jak dlouho děláme. P. F. Drucker si to nemyslí. Považuje analýzu spotřeby času za základ jeho řízení. Tušíme, že aktivity, o kterých toho víme málo, budou trvat déle či jsou častější, než pocitově předpokládáme. Když tyto činnosti jsou v plánu práce nepřesně či vůbec, ten se stává nepoužitelným či spíše kontraproduktivním. Ještě horší verzí je, když kalendář nevyužíváme nebo si povolujeme dělat i to, co v něm není.
18.11.2023 Petr Opletal Procesy Management Rozvoj dovedností CRM CRM Obchod Zákazník Vztah Kapacita
CRM (Customer Relationship Management) - způsob zvýšení efektivnosti obchodních procesů. Software & data & povinnosti lidí. Když opravdu chcete rozvíjet vztahy se svými zákazníky.
29.07.2023 Petr Opletal Management Organizace Řízení Porady Jednání Schůzky Pravidla Úkoly
Nenaříkejme nad tím, kolik nám příliš mnoho navíc neefektivních porad bere času a energie. Má to jednoduché řešení. Existuje řada doporučení. Zásad. Pravidel. Technik. I nějaké nástroje. Stačí chtít. Nevymýšlet si výmluvy. Začít.
06.03.2023 Petr Opletal Management Cíl MBO Proc CPI
Slíbená úvaha nad tím, jak chápat cíle na jaké úrovni. Rozdíl mezi podnikovými a osobními cíly. Rozbor původního pojetí "cílů" (objectives) v koncepci MBO a jaký je vztah mezi zájmy organizace, vyjádřenými pomocí výkonnostních ukazatelů, jejími "cíli" a procesy.
10.07.2022 Petr Opletal Strategie Management IT Účetní Digitalizace Produktivita Výkon Spolupráce
Co se účetní firmy musí naučit pro zvýšení produktivity? Jak ji měřit jinak, než počtem transakcí za jednotku času? Jak ohlídat spokojenost zákazníků? Co budou potřebovat nebo vyžadovat v blízké budoucnosti?
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.