Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti
Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba průběžně inovovat akvizici - po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.
01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management
Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se jejich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých potřeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevysloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.
05.09.2020 Petr Opletal Marketing Web Internet Web Copywriting Jednoduchost Srozumitelnost Marketing Zákazník
Není to tak obtížné - stačí někdo šikovný, kdo se o něj bude starat. Dnes si nemůžete dovolit nechat web delší dobu ve stejném stavu. B2B web není (jednorázový) projekt, ale klíčový nástroj komunikace se zákazníky, zejména s budoucími zákazníky
02.09.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice
Čím zaujmout potenciálního zákazníka. Co skutečně potřebujete. Proč je méně více. Nepotřebujete stránky, na které nikdo nechodí. Na každé stránce musí být výzva k akci.
14.07.2020 Petr Opletal Marketing Web Výkon Zodpovědnot Zadání Outsourcing Reklama
Přemýšlejte nad tím, co je opravdu důležité! Je to rychlost? Množství funkcí? Vzhled? Nebo něco jiného? Stačí web udělat a nechat běžet? K čemu a jak ho vlastně kdo bude používat?
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.