Výběr článků

Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.

Modernizace webu

Modernizace webu

26.07.2019 Petr Opletal Marketing IT Web Aplikace Systém Inovace Best practice Logika Zkušenosti

Je běžný manažer dostatečně kvalifikovaným zadavatelem pro inovaci některé z klíčových informačních technologií?

Modernizace webu
CRM pro 21. století
CRM pro 21. století

CRM pro 21. století

06.11.2018 Petr Opletal Marketing Procesy Management Rozvoj dovedností CRM Obchod Zákazník Vztah Kapacita

Pojďme se zamyslet nad tím, co by vlastně mělo přinést řízení vztahů se zákazníky. Je to zcela zásadní pro přístup k řízení výkonu obchodníků. A pokud obchod není dostatečně efektivní …

Jak motivovat pohyb

27.07.2006 Petr Opletal Management Marketing

Je potěšující, že se konečně objevují názory, které srozumitelně upozorňují, že minulé výsledky nejsou smysluplným měřítkem pro vyjádření kvality a přínosu manažerů. Celá řada moderních koncepcí pro řízení firem tuto skutečnost formuluje. Většinou dost málo důrazně. Pravděpodobně se tohoto přístupu autoři i propagátoři nových koncepcí trošku obávají, proto není zdůrazněn, většinou se opatrně zasunuje pod řadu známých a samozřejmých tezí a bývalých zákonitostí. V jednom článku, na který tento příspěvek navazuje, bylo řečeno, že manažer je (či spíše má být) placen za myšlenky. Podniková praxe je ovšem blíže ‚upocenému čelu‘. Kde je chyba? Je to jenom neschopnost řídících pracovníků? Jak se dá manažerům pomoci?

Jak experimentovat na webu a v internetovém marketingu

01.01.0001 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Experiment Pokus × omyl

Obvykle metodu pokus-omyl nedoporučujeme. Jenže při práci vůči neurčité skupině lidí, ze kterých primárně potřebujete vybrat ty, se kterým mí smysl se bavit, to zřejmě jinak nejde. Podle chytrých knih existují sofistikované metody, ale nejspíš jsou až moc sofistikované.

Setkejme se!

Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.

Chci vědět víc

Hledáme partnery, se kterými budeme růst.