Provizorní výpis článků blogu. Už máme stránkování a značky, ale nejde jednoduše nastavit formát, filtr, řazení nebo počet článků na stránku přehledu. Pořád nejsou komentáře. To se možná nikdy nezmění... nebo až se někdo ozve se zpětnou vazbou.
20.12.2020 Petr Opletal Internet Marketing Web Efektivnost Řízení Výkon Marketing Internetový marketing
Jak zajistit, aby byl IM ve vaší firmě efektivní. Jak měřit a řídit výkon webu, kampaní a všech ostatních aktivit na Internetu.
13.10.2020 Petr Opletal Marketing Web Akvizice Výkon
Pokud vás živnostenský úřad vyzve, abyste aktualizovali svůj web, je to příležitost se zamyslet nad tím, jestli dnes dává smysl to, jak jste jej před deseti lety vytvářeli.
10.10.2020 Petr Opletal Marketing Internetový marketing Web Akvizice
Když si do firmy pořídíte výrobní technologii, tak se snažíte maximalizovat užitek. Trvale. Jak je na tom váš firemní web?
04.10.2020 Petr Opletal Marketing Strategie Konzultant Marketing Zkušenosti
Protože zákazníci a jejich potřeby a očekávání se stále mění. Je nutno s těmito informacemi pracovat a systematicky zlepšovat interní procesy a zejména komunikaci nejen se stávajícími, ale především potenciálními zákazníky. Je potřeba průběžně inovovat akvizici - po dobré úvaze ověřovat a případně měnit techniky, postupy, argumentaci. Je dobré vědět, co by se mohlo stát, když to dělat nebudeme.
01.10.2020 Petr Opletal Strategie Marketing Product management
Abyste dokázali rozpoznat nadcházející změnu, musíte odložit své vlastní hledisko a přijmout perspektivu svých zákazníků. Dívejte se jejich očima, žijte jejich život. Nedívejte se na ně jen z hlediska svých potřeb dosahovat stále vyšších příjmů. Snažte se porozumět jejich nevysloveným a nesplněným potřebám; zjistěte, jaké problémy je trápí, bez ohledu na to, zda souvisejí nebo nesouvisejí s tím, co prodáváte.
Naše práce nás baví. Pomůžeme, aby vaše bavila vás.
Hledáme partnery, se kterými budeme růst.